POLITIČKE stranke u pretkampanji na oglašavanje su potrošile oko 5,5 milijuna kuna. Prvog dana kampanje stranke su na oglašavanje ukupno potrošile 2,5 milijuna kuna. Prema istraživanju GONG-a i Transparency Internationala Hrvatska (TIH), najviše je za sada potrošio HDZ.
Od 17. listopada do 16. studenog HDZ je, navodi se u istraživanju, potrošio 2.024.799 kuna na oglašavanje. Na drugom mjestu je Kukuriku koalicija s potrošenih 1.832.000 kuna. Ogroman dio tih sredstava potrošen je u prvom danu kampanje, kada je HDZ potrošio 1,5 milijuna kuna, a Kukuriku koalicija 800.000 kuna, tvrde GONG i TIH.
No, Bandić je propustio popuste u siječnju, a čini se i u veljači, koje mediji obično daju na godišnje ugovore. Očito da su bili u pravu oni koji su govorili da je zapravo riječ o novcu kojega će u predizbornoj godini gradonačelnik Bandić iskoristiti da bi sa svojom listom nastupio na parlamentarnim izborima kako bi ulaskom u Sabor ojačao svoju političku poziciju.
Pogledaj blog Pogledaj blog Pogledaj blog Pogledaj blog Pogledaj blog
Ove stavke nije bilo prijašnjih godina, a sami mediji nisu se previše raspisali o milijunskoj Bandićevoj pričuvi za izbore, jer će uostalom novac ići njima. Na sličan način Bandić je financirao u početku i svoju predsjedničku kampanju te u jednom trenutku i zatražio povećanje financijske stavke za promociju zbog čega je bio kritiziran kako je zapravo to novac za njegovu kampanju, a ne za oglašavanje Zagreba.
Nema komentara:
Objavi komentar