Državno izbornoj povjerenstvo objavilo je priopćenje u kojem je političke stranke podsjetilo da su dužne, prema Zakonu o financiranju političkih aktivnosti i izbore promidžbe, javno objaviti koliko su potrošili na oglašavanje. U priopćenju DIP-a navodi se da su i svi mediji koji strankama pružaju usluge oglašavanja dužni dostaviti DIP-u cjenik usluga.
U tom smislu, Državno izborno povjerenstvo poziva sve političke stranke, nezavisne liste i kandidate, koji to još nisu učinili, da javno objave iznos cijene i iznos ostvarenog popusta u cijeni za medijskog oglašavanje izborne promidžbe (članak 12. st. 2. Zakona o financiranju), a sve one subjekte koji pružaju usluge medijskog oglašavanja, a koji nisu postupili sukladno zakonskoj obvezi, da žurno DIP-u dostave cjenik usluga oglašavanja, navodi se u DIP-ovom priopćenju.
HDZ-OVCI su se jako uzrujali jučerašnjom "presicom" Gonga i Transparency Internationala (TIH), na kojoj je rečeno da je stranka prvog dana kampanje na oglašavanje potrošila 1,55 milijuna kuna plus PDV.
Točan je podatak da je HDZ u prvom danu na oglašavanje potrošio ukupno 1.015.491,46 kuna i to s uključenim PDV-om. Kako Gong i TIH na temelju analize izvjesne "Promocije plus" barataju podatkom koji je doslovno dvostruko veći od realnog, pozivamo ih da trenutno prestanu objavama neistinitih podataka narušavati ravnopravnu izbornu utakmicu i podizati netransparentnost kampanje, stoji u odgovoru HDZ-a.
"Svako mjerenje koje pokazuje drugačije i prijavljuje dvostruko veći iznos ili je metodološki neispravno ili je zlonamjerno", dodaju HDZ-ovci, koji tvrde da je za troškove kampanje mjerodavno jedino Državno izborno povjerenstvo.
Nema komentara:
Objavi komentar