Milan Bandić je na oglašavanje na sve četiri nacionalne televizije i u tiskovinama potrošio 12,8 milijuna kuna, a Josipović 6,4. No, ako se tome pribroje troškovi oglašavanje na lokalnim radio i televizijskim postajama, na internetu, zatim putni troškovi i troškovi ureda, organiziranje različitih skupova i slično, obično se dolazi do duplo većih iznosa, naglašeno je na konferenciji za novinare. U ovom iznosu nije pridodan internet marketing i troškove koje su uslijed njega nastali.
Na oglašavanje na nacionalnim televizijama i u tiskovinama Dragan Primorac izdvojio je 5,276.427,40 milijuna kuna, Nadan Vidošević 4,120.440,16, a Andrija Hebrang 3,730.713,40 milijuna kuna. Ostali kandidati na oglašavanje u kampanji potrošili su manje od 400.000 kuna, a najmanje je među njima izdvojio Slavko Vukšić koji je potrošio tek 35 tisuća kuna. Zorislav Petrović iz Transparency Internationala zaključio je kako je u kampanji ukupno potrošeno 70 milijuna kuna. Članovi dviju nevladinih organizacija podvukli su kako je kampanja bila netransparentna, još jednom napominjući kako bez poštene kampanje nema ni poštene vlasti.
"Najveća sramota ovih izbora je nepostojanje sankcija te manjkavost zakona koji jako malo toga regulira. Na kraju nećemo saznati je li u kampanji potrošen sumnjiv novac i otkuda je taj novac dolazio", kazala je izvršna direktorica GONG-a sandra Pernar i dodala kako bi više voljela slušati što je to Državno odvjetništvo napravilo, nego što namjerava napraviti. Također, naglasila je, GONG ne može tvrditi da kandidati nisu točno naveli iznose u svojim izvješćima, u to tek mogu sumnjati. Podsjetila je i kako je Bandićev stožer priopćio da još uvijek ne zna točne troškove kampanje pa bi se nakon tjedan dana moglo dogoditi da se sazna da je potrošeno i znatno više od 15 milijuna kuna.
Iz nevladinih organizacija stoga ističu kako zbog jučerašnjeg priopćenja iz stožera Milana Bandića da još uvijek primaju donacije vezano uz kampanju te kako su skoro pa isplatili dug od 6,66 milijuna kuna, očekuju još jedno izvješće o troškovima predsjedničke kampanje Milana Bandića. Internet marketing je također igrao veliku ulogu u svim marketinškim aktivnostima.
Nema komentara:
Objavi komentar