četvrtak, 8. prosinca 2011.

HDZ je u pretkampanji potrošio dodatnih 1,5 milijuna kuna

Na oglašavanje u medijima potrošeno je 21,7 milijuna kuna. Ukoliko se uračuna i pretkampanja, ta se brojka penje na 26 milijuna kuna. Tri četvrtine potrošenog novca otpada na Kukuriku koaliciju i HDZ, objavili su GONG i Transparency International Hrvatska (TIH) na konferenciji za novinare.

Od 17. do 26. studenog HDZ je potrošio 8.238.317 na oglašavanje. Kukuriku koalicija u istom je razdoblju za zakup medijskog prostora potrošila 7.842.227 kuna. HDZ je u pretkampanji potrošio dodatnih 1,5 milijuna kuna, dok je Kukuriku koalicija u pretkampanji na oglašavanje potrošila oko dva milijuna kuna.

Na trećem mjestu je HSS koji je potrošio nešto više od dva milijuna kuna. Nezavisna lista Milana Bandića potrošila je oko 960 tisuća kuna, a Ladonja nešto više od 600 tisuća kuna.

Istraživanjem GONG-a i TIH-a obuhvaćene su internet, televizija, tisak, dvije zagrebačke radio postaje i jumbo plakati. Nikola Kristić, predsjednik TIH-a, kaže da je u ovoj kampanji postignut napredak u transparentnosti financiranja, ali "sive zone" i dalje postoje.

Marketinška agencija odradila dobar posao pri pirpremi i izradi kampanja!

Nema komentara:

Objavi komentar